Viikkoammunnat 2023

Meidän ratavuorot taas alkavat 2.5 kello 17 Orimäen ampumaradalla. Aloitamme ammunnan perinteisesti kivääriradalta kivääriammunnalla. Seuraava tiistai ollaan pistooliradalla pistoolilla ja näin vuorotellaan elokuun alkuun asti. Ensimmäiset kaksi vuoroa on ammuntaan totuttelua ja niille vuoroille ovat tervetulleita kaikki jäsenet. Siitä eteenpäin harjoitellaan SRA-ammuntaa ja SRA-vuorot vaativat jokaiselta ampujalta oman vakuutuksen. Vakuutus vaaditaan jokaisen oman turvallisuuden kannalta koska harjoitukset sisältävät liikettä sekä ammuntaa. Vaihtoehtoina on reserviläisliiton toimintaturva tai SAL:n ampumavakuutus. SRA-vuorot eivät vaadi sra-lisenssiä vaikka vuoroilla opetellaan sra-ammuntaa. Kauden viimeisellä vuorolla pidetään perinteiset reserviläisten ampumakisat ja siellä ei tarvitse olla omaa vakuutusta. Jos haluatte ottaa yhdistykseen kuulumattoman kaverin mukaan tutustumaan ammuntaan, niin yhden ratakerran verran on mahdollista pitää kaveria mukana. Yhtä ratakertaa enempää emme voi pitää yhdistykseen kuulumattomia koska meitä on muutenkin niin paljon. Meidän jäseneksi pääsee joten yhdistykseen liittymällä saa jatkaa hyvää harrastusta vaikka jokaisella ampumavuorolla. Vakuutus löytyy alla olevasta linkistä. Kysykää jos heräsi kysymyksiä. Terveisin Tomi ja Mikko

ti 2.5.2023 - ti 8.8.2023

17:00-20:00